40 dagen, dag 21, 29 maart


(foto Wietske Otter) 



'Keer terug, Israël, naar de HEER, je God! 
Ik genees hen van hun ontrouw, mijn hart gaat naar hen uit. Mijn toorn heb ik laten varen.
Ik zal voor Israël zijn als de dauw. Het zal bloeien als een lelie, wortelen als een ceder op de Libanon; zijn jonge loten zullen uitlopen. Het zal als een prachtige olijfboom pronken en geuren als de ceders op de Libanon.’
(Hosea 14:2-9)

Keer terug - waar zou je naar terug gaan als je op Gods uitnodiging in zou gaan? 

Terug naar de plek die je vreugde gaf? Waar je thuis was en wat nu zo ver lijkt? 
Of terug naar een gebeurtenis die herinnert aan pijn of gemis? 

Bedenk eens dat God dit tegen jou zegt: 
Ik genees je ... 
Ik ben als dauw voor jou ...
Je zult bloeien ... 
Wat komt er dan bij je op? 

Zondag as is er in de Opstandingskerk een dienst van zegen en ziekenzalving. 
Zoek je heling, de aanraking van Gods Geest, hoop je op bevrijding van wat je heeft geschaad, weet je welkom! De viering begint om 4 uur. 



Bidden onderweg dag 21 luisteren

Reacties